If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Високото се разтоварва през обратната нафта,но като дадеш на контакт,и тръгнеш да въртиш,помпата за около 3 сек. вдига 140 бара,достатъчни да запали мотора
Как 3 сек. бе батко? За толкова трябва да имаш вече 300 бара Много по-бързо трябва да вдига налягане.
А след като запали от втория път,отзад пуши ли малко бяло,ако да не е лошо да се премерят дюзите.........
От тази сутрин е клипчето. Димът, който се вижда в началото, е след първото въртене. Самото въртене беше продължително, при което двигателя се помъчи да запали към края, но не можа. При второто започна да се мъчи още от началото - на клипа се вижда как. Такъв облак досега не бях виждал от колата. От логовете от архива се вижда налягането на горивото преди въртене - първоначално 1,8, после 0, после пак 1.8, и така се редуват. Не съм сигурен колко е нормално.
Ми не си прав естествено,ЖТД-тата има възвратен клапан,отгоре в конзолата на филтъра
П.С.Иначе към колегата с проблема,мога да ти дам още един съвет,провери дали не е запушен горивопровода за обратната нафта към резервоара,ако е частично запушен може да пали трудно..........................
Ако го има този клапан не би ли трябвало да не ми показва 0 bar преди палене? Иначе дюзите ще ги проверяваме, но не мисля да го правя аз - само време трябва, че хората не са безделници като мен
Високото се разтоварва през обратната нафта,но като дадеш на контакт,и тръгнеш да въртиш,помпата за около 3 сек. вдига 140 бара,достатъчни да запали мотора
При палене винаги ще имаш пик, защото трябва време да сработи регулаторът за налягане. Все пак тръгаш от 0. Третия 33 хубаво, ама задръж този педал за малко, тя колата не е супер компютър. Бих исгал да видя графиките на въздухаза количество въздух (цел и постигнато) и налягането във всмукателния колектор (цел и постигнато) И задържай педала поне 3 сек.
Надявам се датчиците за температура, атмосферно налягане.
Виж си корекцията на дюзите как е
Това е моето виждане ако позволите
И измерена позиция на ЕГР на студена кола
При палене винаги ще имаш пик, защото трябва време да сработи регулаторът за налягане. Все пак тръгаш от 0. Третия 33 хубаво, ама задръж този педал за малко, тя колата не е супер компютър. Бих исгал да видя графиките на въздухаза количество въздух (цел и постигнато) и налягането във всмукателния колектор (цел и постигнато) И задържай педала поне 3 сек.
Надявам се датчиците за температура, атмосферно налягане.
Виж си корекцията на дюзите как е
Това е моето виждане ако позволите
И измерена позиция на ЕГР на студена кола
Я ни светни как става измерването на позицията на EGR и кое точно я измерва?
При палене винаги ще имаш пик, защото трябва време да сработи регулаторът за налягане. Все пак тръгаш от 0. Третия 33 хубаво, ама задръж този педал за малко, тя колата не е супер компютър. Бих исгал да видя графиките на въздухаза количество въздух (цел и постигнато) и налягането във всмукателния колектор (цел и постигнато) И задържай педала поне 3 сек.
Надявам се датчиците за температура, атмосферно налягане.
Виж си корекцията на дюзите как е
Това е моето виждане ако позволите
И измерена позиция на ЕГР на студена кола
човек какви корекции на дюзите бре,тва е Униджет 105 коня
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
човек какви корекции на дюзите бре,тва е Униджет 105 коня
Не ме разбрахте - не можеш да паравиш корекция на дюзите. Просто компа си ги прави. Води се "корекция на впръскването цилиндър Х". Ако искаш и на английски да ти го напиша. Искате ли и снимка от ФЕС?
Attached Files
Last edited by NightRider; d.m.y г., 18:39.
Основание: допълнение
Нищо не разбираш мой човек. Всеки път когато се опиташ да ми кажеш нещо все си в грешка. Не се научи вече да не спориш с мен? Щом те питам така значи имам нещо предвид, а ти не схващаш, че те ебавам. Хайде продължавай да мислиш, че позицията на ЕГР-а се измерва.
Comment